Môžete si požiadať o nové heslo na našej domovskej stránke alebo kdekoľvek, kde vidíte "Zabudli ste heslo?" / "Požiadať o nové heslo"
- Vyberte odkaz so žiadosťou o heslo a zadajte svoju prihlasovaciu e-mailovú adresu.
- Vyberte Požiadať o nové heslo. Mali by ste dostať správu: "Práve sme Vám na Vašu e-mailovú adresu zaslali odkaz, ktorý Vám umožní zmeniť heslo".
- V e-maile vyberiete odkaz Zvoliť nové heslo. Potom budete presmerovaný späť na našu stránku.
- Zadajte svoje nové heslo a potvrďte ho. Kliknite na Zmeniť heslo.
Mala by sa objaviť táto správa: "Úspešne ste zmenili svoje heslo."
Odkaz môže byť použitý iba raz a bude aktívny len 24 hodín. Prosím uistite sa, že e-mailová adresa, ktorú zadávate, je správna a tiež, že ste na správnom portáli kontrolou svojej URL adresy.
Pokiaľ problém s prihlásením stále trvá, prosím kontaktujete náš Zákaznícky servis.
Zažiadali ste si o nové heslo, ale nedostali ste e-mail?
- Prosím skontrolujte si zložku Spam vo svojej e-mailovej schránke.
- Ak používate Gmail, e-mail s heslom môže byť v zložke "Sociálne siete" alebo "Reklama"
- Vypli ste si svoje e-mailové upozornenia? To znamená, že od nás už nedostávate e-maily, vrátane toho s novým heslom. V tomto prípade prosím kontaktuje náš Zákaznícky servis