Ako môžem kontaktovať Zákaznícky servis?

Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatku, 9:00 - 18:00. Náš Zákaznícky servis môžete kontaktovať:

  • Kontaktným formulárom uvedeným v našej Nápovede

  • Listom zaslaným na adresu:

    Zákaznícky servis
    Spark Networks Services GmbH
    Kohlfurter Strasse 41/43
    10999 Berlin
    Nemecko

Vážený zákazník,

Pre rýchlejšiu odpoveď Vám odporúčame, aby ste nás najskôr kontaktovali prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Ak sa nás rozhodnete kontaktovať bežnou poštou, majte prosím na pamäti, že môže dôjsť k oneskoreniu v našej dobe odozvy.

Náš tím odpovie na každý prijatý podnet v čo najkratšom čase.

Prosíme, dodržujte tieto pravidlá, aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie a najefektívnejšie pomôcť:

  • Keď kladiete otázku, uistite sa, že uvediete e-mailovú adresu použitú pri registrácii. Môžete tiež uviesť svoj bezpečnostný kód. Bezpečnostný kód nájdete v zložke Môj účet pod názvom "Osobné údaje".

  • Vyberte jednu z tém, s ktorou súvisí Vaša otázka. Takto môžeme rýchlejšie rozpoznať, čoho sa Váš problém týka.

  • Prosím uveďte čo najviac detailov. To zaručí, že budeme môcť konať rýchlejšie, pretože už budeme mať všetky infomácie potrebné k riešeniu Vášho problému.

  • Ak máte technický problém, prosím pripojte aj snímku obrazovky, kde sa daný problém vyskytuje, a to vrátane všetkých detailov, ktoré viedli k jeho výskytu.

  • Akonáhle kliknete na Odoslať, dostanete automatickú správu obsahujúcu číslo Vašej požiadavky.