Ako môžem kontaktovať Zákaznícky servis?

Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatku, 9:00 - 18:00. Náš Zákaznícky servis môžete kontaktovať:

  • Kontaktným formulárom uvedeným v našej Nápovede

  • Listom zaslaným na adresu:

    Zákaznícky servis
    Spark Networks Services GmbH
    Kohlfurter Strasse 41/43
    10999 Berlin
    Nemecko

Náš tím odpovie na každý prijatý podnet v čo najkratšom čase.

Prosíme, dodržujte tieto pravidlá, aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie a najefektívnejšie pomôcť:

  • Keď kladiete otázku, uistite sa, že uvediete e-mailovú adresu použitú pri registrácii. Môžete tiež uviesť svoj bezpečnostný kód. Bezpečnostný kód nájdete v zložke Môj účet pod názvom "Osobné údaje".

  • Vyberte jednu z tém, s ktorou súvisí Vaša otázka. Takto môžeme rýchlejšie rozpoznať, čoho sa Váš problém týka.

  • Prosím uveďte čo najviac detailov. To zaručí, že budeme môcť konať rýchlejšie, pretože už budeme mať všetky infomácie potrebné k riešeniu Vášho problému.

  • Ak máte technický problém, prosím pripojte aj snímku obrazovky, kde sa daný problém vyskytuje, a to vrátane všetkých detailov, ktoré viedli k jeho výskytu.

  • Akonáhle kliknete na Odoslať, dostanete automatickú správu obsahujúcu číslo Vašej požiadavky.