Môžete nás kontaktovať od pondelka do piatku, 9:00 - 18:00. Náš Zákaznícky servis môžete kontaktovať:
- Kontaktným formulárom uvedeným v našej Nápovede
- Listom zaslaným na adresu:
Zákaznícky servis
Spark Networks Services GmbH
Kohlfurter Strasse 41/43
10999 Berlin
Nemecko
Náš tím odpovie na každý prijatý podnet v čo najkratšom čase.
Prosíme, dodržujte tieto pravidlá, aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie a najefektívnejšie pomôcť:
- Keď kladiete otázku, uistite sa, že uvediete e-mailovú adresu použitú pri registrácii. Môžete tiež uviesť svoj bezpečnostný kód. Bezpečnostný kód nájdete v zložke Môj účet pod názvom "Osobné údaje".
- Vyberte jednu z tém, s ktorou súvisí Vaša otázka. Takto môžeme rýchlejšie rozpoznať, čoho sa Váš problém týka.
- Prosím uveďte čo najviac detailov. To zaručí, že budeme môcť konať rýchlejšie, pretože už budeme mať všetky infomácie potrebné k riešeniu Vášho problému.
- Ak máte technický problém, prosím pripojte aj snímku obrazovky, kde sa daný problém vyskytuje, a to vrátane všetkých detailov, ktoré viedli k jeho výskytu.
- Akonáhle kliknete na Odoslať, dostanete automatickú správu obsahujúcu číslo Vašej požiadavky.